Gratis verzending boven de €100,-* Op werkdagen vóór 16:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden*

Verzendkosten & Levertijd

Wat is de levertermijn?
Binnen Nederland & België streven wij naar een levertijd van één werkdag. Bestellingen die maandag tot en met vrijdag vóór 16.00 uur (* tenzij anders geinformeerd, zoals artikelen op bestelling) worden geplaatst, worden diezelfde dag nog aangeboden bij de vervoerder en naar u verstuurd. Zo kunt u megasnel genieten van uw nieuwe aankoop. Betaalt u via handmatige bankoverschrijving dan gaat de levertermijn in, zodra het volledige bedrag op onze rekening is bijgeboekt.

Door de stijgende drukte in de post- en pakketmarkt kan dit soms afwijken. In de piekperiode tussen half november en begin januari kan de levering door de vervoeders soms een week duren. Helaas ligt dit volledig buiten onze macht. Wij vertrouwen op uw begrip hierin. Houdt u er rekening mee dat feestdagen geen werkdagen zijn.

Pakketpost naar overige landen ligt ergens tussen de 2-5 werkdagen, afhankelijk van het land en de gekozen vervoerder.

U kunt de bestelde producten ook bij op afspraak bij ons afhalen, dit kan in overleg eventueel ook in de avonduren of in het weekend. Betalen kan vooraf of ter plekke contant of met pin. Het is niet mogelijk zonder afspraak langs te komen. Indien u voor betalen bij afhalen kiest, verzoeken wij om uw bestelling uiterlijk binnen 5 dagen op te halen, tenzij anders overeengekomen. Dit omdat het een reservering betreft.

PostNL en DHL levert pakketpost van maandag t/m zaterdag en brievenbuspakjes en brievenbuspost van dinsdag t/m zaterdag. Let op: hierin kan bij PostNL soms vertraging zitten. UPS levert pakketpost van maandag t/m vrijdag.

Let op! PostNL doet nog maar één bezorgpoging. Pakketten die bij de eerste bezorgpoging niet geleverd kunnen worden, worden hierna direct bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie afgeleverd. Er volgt geen tweede bezorgpoging meer aan huis. Weet u al dat u niet thuis bent? Kies dan direct voor een PostNL locatie naar keuze.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten Nederland:

U kunt bij ons kiezen voor PostNL, DPD en DHL, binnen Nederland zijn de tarieven €5,95. Orders vanaf €100,- worden gratis verzonden*.

Indien u alleen tussenstukjes, bandjes of sluitingen van de accessoires besteld zijn de verzendkosten €2,75 en worden via gewone post verzonden zonder traceercode (uitsluitend mogelijk binnen Nederland).
Afhankelijk van de hoeveelheid (waarde) kan dit een traceerbaar brievenbuspakje worden en zijn de verzendkosten €4,25. 

Via UPS binnen Nederland is het tarief €8,95. Orders vanaf €175,- worden gratis verzonden*.

Afhalen: Purmerend (maandag t/m vrijdag) en Edam/Volendam (alleen zaterdagen op de markt), dit is alleen op afspraak.

Verzendkosten België:
Via PostNL naar België is het tarief €9,45.
Orders vanaf €160,- worden gratis verzonden*.

Ook indien u alleen tussenstukjes, bandjes of sluitingen van de accessoires besteld, want voor België en Duitsland geldt dat goederen sinds 1 januari 2020 van de Douane niet meer zonder traceercode verstuurd mogen worden en moet daarom nu als pakketpost worden gefrankeerd. Wij vinden dit uiteraard ook vervelend, omdat de verzendkosten dan tamelijk hoger uitpakken dan voor deze tijd, maar dit staat buiten onze macht.

Via UPS naar België is het tarief €11,00. Orders vanaf €190,- worden gratis verzonden*. De zending wordt dan zowel in Nederland als België geheel door UPS verzorgt.

Voor andere landen: Vul alleen uw eigen adres in, niet die van een afhaalpunt. Anders raakt uw zending kwijt. Het rechtstreeks kiezen van een afhaalpunt, kan alleen voor zendingen binnen Nederland en naar België. 

Duitsland:
Via PostNL->Lokale parcelservice (Hermes) €9,80. Via UPS €11,00. (2-3 dagen)

Verzendkosten Frankrijk & Verenigd Koninkrijk:
Via PostNL of UPS naar Frankrijk & Verenigd Koninkrijk zijn de tarieven €14,50.

Verzendkosten Spanje, Italië, Portugal, Polen:
Via UPS naar zowel Spanje, Portugal & Polen zijn de tarieven €16,50. (3-4 dagen)

Verzendkosten Oostenrijk, Hongarije, Slowakije:
Via PostNL->Lokale parcelservice is het tarief €15,00, via UPS €21,80.

Verzendkosten Finland:
Via PostNL->Lokale parcelservice (Posti) of UPS is het tarief €18,15

Verzendkosten Zwitserland:
Via PostNL->Lokale parcelservice is het tarief €16,95 (5-6 dagen)

Voor andere landen, neem gerust contact met ons op. 

*Verzendkosten worden opnieuw berekend indien u na retourneren onder het minimale bedrag voor gratis verzending uitkomt. Bij gratis verzending kiezen wij zelf de vervoerder. 

PakjeGemak
Haal uw pakket op bij een PostNL-locatie wanneer het u uitkomt. U kunt uw pakket direct laten bezorgen bij een punt van PostNL.
Zelfs na de eerste bezorgpoging aan huis kunt u hier nog voor kiezen! Twee keer niet thuis? U kunt uw pakket tot 2 weken na bezorging ophalen op een PostNL-locatie. Houdt u hierbij alstublieft wel rekening met de retourtermijn.

Weten welke Post-NL locaties er zijn? Vind een PostNL-locatie

Achteraf wijzigen van de bezorging naar een punt van PostNL

Komt het toch niet uit dat uw pakket thuis wordt bezorgd? Kies dan alsnog voor een PostNL-locatie. Dat regelt u gemakkelijk in de app of op web. Vóór 22.00 uur kunt u een keuze maken waar en wanneer u uw pakket wilt ontvangen.

Dit moet u weten over het ophalen:

  • Neem ter controle een geldig legitimatiebewijs mee (geen kopie).
  • Haal het pakket op binnen 2 weken. Daarna gaat het terug naar de afzender.

Geen tijd om zelf uw pakket op te halen? Het is mogelijk om het door iemand anders te laten ophalen. Leeftijd maakt niet uit. Er zijn wel punten waar u rekening mee moet houden.

Degene die uw pakket ophaalt:

  • Neemt zijn/haar geldige legitimatiebewijs mee (geen kopie).
  • Moet uw adres kunnen opgeven.

Heeft u een briefje in de brievenbus ontvangen omdat u niet thuis was? Geef deze dan mee.


UPS My Choice
Komt de geplande bezorging toch niet uit? Dan kunt u via My Choice de leverdag wijzigen of zelfs de afleverlocatie. Ook kunt u uw pakket bij een UPS Accespoint laten bezorgen en ophalen wanneer het u uitkomt.  In onze webshop hebben we helaas geen integratie om hiervoor keuzemogelijkheid voor te geven. Maar dit is heel gemakkelijk zelf te regelen. Niet thuis? Dan gaat uw pakket automatisch naar het dichtstbijzijnde Accespoint, mits deze binnen een straal van 7km van uw huis ligt. Anders volgt er een nieuwe bezorgpoging. U kunt uw pakket tot 2 weken na bezorging ophalen.

Weten welke Accespoint locaties er zijn? Vind een UPS Accespoint bij u in de buurt

Dit moet u weten over het ophalen:

  • Neem ter controle een geldig legitimatiebewijs mee (geen kopie).
  • Haal het pakket op binnen 2 weken. Daarna gaat het terug naar de afzender.

Geen tijd om zelf uw pakket op te halen? Het is mogelijk om het door iemand anders te laten ophalen. Leeftijd maakt niet uit. Er zijn wel punten waar u rekening mee moet houden.

Degene die uw pakket ophaalt:

  • Neemt zijn/haar geldige legitimatiebewijs mee (geen kopie).
  • Moet uw adres kunnen opgeven.

Indicatie levertijd artikelen die niet op voorraad zijn:

Indien u een artikel besteld welke niet op voorraad zijn, maar wel bestelbaar, dan staat wanneer u een keuze maakt uit de variant boven het te kiezen aantal en de knop ‘voeg toe aan winkelwagen’, dat het artikel is uitverkocht en de verwachte levertijd vermeld. Om je een zo reëel mogelijk beeld te geven omtrent de verwachte levertijd van een bestelling, wordt de levertijd per product aangegeven in de virtuele winkelwagen en bij het product zelf. Alhoewel wij er alles aan doen om voorraad- en levertijdvermeldingen real-time en zo nauwkeurig mogelijk weer te geven, zijn deze voortdurend aan veranderingen onderhevig. Daarom zijn levertijd- en voorraadvermeldingen altijd indicatief. Dit kan sneller zijn dan er aangegeven staat, maar helaas soms ook wel eens langer. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.

Van producten die niet op voorraad zijn, kan nooit een exacte levertijd worden aangegeven, omdat wij afhankelijk zijn van onze leveranciers. Bij producten die niet op voorraad zijn, maar wel bestelbaar, wordt altijd een indicatieve verwachte levertijd vermeld. Meestal is deze ruim genomen en zal u het artikel eerder ontvangen dan verwacht. Toch kan het voorkomen dat de daadwerkelijke levertijd hiervan kan afwijken. Wij brengen u altijd nauwgezet op de hoogte van afwijkingen van de gecommuniceerde levertijden en overleggen met u wanneer dit buiten de indicatietermijn valt.

De waardering van www.milolingerie.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.5/10 gebaseerd op 2268 reviews.