Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Bij Milo Lingerie betaald u altijd 100% veilig met iDeal, PayPal, SOFORT, Bancontact, via overboeking, Creditcard, Apple Pay of Achteraf betalen met Klarna.

Alle betalingen met uitzondering van PayPal worden afgehandeld door betaalservice Mollie.

IDeal
Via IDeal betaald u snel via uw eigen bank met internetbankieren. U kunt met iDeal betalen als u over internetbankieren beschikt, via ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS Bank, ASN Bank, Triodos Bank, de Friesland Bank of Knab. Deze betaalmethode is alleen beschikbaar voor Nederlandse consumenten.

PayPal
Indien u over een PayPal account beschikt kunt u met PayPal betalen. Op de website van PayPal vindt u meer informatie over deze manier van betalen.

SOFORT Banking
SOFORT Banking is beschikbaar in Duitsland, Oostenrijk, Nederland, Frankrijk, Groot-Brittannië, Zwitserland, Italië, Spanje, België, Polen, Hongarije, Tsjechië en Slowakije. Het werkt met de meeste consumenten banken uit deze landen.
Wanneer u kiest om via SOFORT Banking te betalen, wordt u doorverwezen naar de online bankomgeving van SOFORT Banking. Hier kiest u uw land van herkomst en uw bank. U logt in met de gegevens die u ook gebruikt voor uw eigen online bankomgeving en u krijgt een overzicht van uw rekeningen te zien. Daarna kiest u vanuit welke rekening u de betaling wilt voldoen. Wanneer de betaling is bevestigd, wordt u teruggestuurd naar onze website.

Bancontact
Bancontact is een Belgisch betaalschema. Wanneer u kiest om te betalen via Bancontact, wordt u doorgestuurd naar de online bankomgeving van Bancontact. Hier geeft u aan of u wilt betalen door online uw kaartgegevens in te vullen, of via de app. Wanneer een betaalrekening gekozen is, hoeft u alleen nog uw pin in te vullen en de betaling te autoriseren. Wanneer de betaling is bevestigd, wordt u teruggestuurd naar onze website. Deze betaalmethode is alleen beschikbaar voor Belgische consumenten.

Overboeking
U kunt ook het totaalbedrag overmaken naar ons rekeningnummer, de gegevens hiervoor ontvangt u in uw orderbevestiging. Vergeet bij een eigen overboeking niet om het bestelnummer te vermelden. Wij hanteren een betalingstermijn van 5 dagen. Wanneer na het verstrijken van deze termijn nog geen betaling is ontvangen komt de bestelling te vervallen.

Creditcard
U kunt bij ons ook uw bestelling betalen met creditcard, dit kan vanuit alle landen. Wij accepteren de kaarten VisaMasterCardCartes BancaireAmerican Express en CartaSi.

Apple Pay
U kunt ook betalen via Apple Pay. Apple Pay maakt gebruik van de Wallet-app. Deze ‘slimme digitale portemonnee’ herkent alle details en voorkeuren van de verschillende betaalproducten. Om een betaling te doen hoeft u geen details in te vullen want Apple Pay kent uw gegevens. Na het selecteren van Apple Pay als betaalmethode voltooid u de betaling makkelijk, snel en veilig met Touch ID of Face ID.

Het systeem ziet automatisch of u betaalt vanaf een Apple device. Alleen dan wordt Apple Pay getoond als betaalmethode.
Meer informatie over Apple Pay vindt u op de website van Apple.

Achteraf betalen
In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betaalmethode(s) aan: “Achteraf Betalen” de betalingstermijn is 14 dagen vanaf de datum van verzending van de goederen. U kunt bij Milo Lingerie achteraf betalen vanaf een bedrag van € 15,00 en tot een bedrag van € 2500,00. Voor de betaalmethode achteraf betalen, brengen wij €1,95 in rekening. Alle onze andere betaalopties zijn gratis, wij raden aan om daarvoor te kiezen.

‘Achteraf Betalen’ is uitsluitend beschikbaar voor consumenten in:

  • Nederland;
  • Duitsland;
  • Oostenrijk;
  • Finland.

U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

Alle vermelde prijzen op onze website zijn aangegeven in euro’s inclusief BTW, maar exclusief verzendkosten. Typ en/of drukfouten voorbehouden. Deze kosten ziet u opgeteld bij uw bestelling in de winkelmand. U ontvangt een bevestigingsemail over uw bestelling, mocht u na 24 uur nog geen bevestiging hebben ontvangen neem dan even contact met ons op, want dan is er wellicht iets niet goed gegaan.