Gratis verzending boven de €100,-* Op werkdagen vóór 16:00 uur besteld, dezelfde dag verzonden*

Contact

Voor al uw vragen kunt u contact met ons opnemen door een e-mail te sturen of door contact met ons op te nemen via het contactformulier of per e-mail. Wij zullen uw vraag zo spoedig mogelijk (meestal binnen een uur, doch uiterlijk binnen 48 uur) beantwoorden. Ook kunt u live met ons chatten (indien beschikbaar/aanwezig).

Lukt het niet om te bestellen? Mail of chat dan gerust, wij helpen u graag verder.

Op de hoogte blijven van de laatste producten, aanbiedingen en speciale acties? Volg ons op Facebook of Instagram.

Contact informatie:
Email: info@milolingerie.nl
Telefoon: 0299 – 84 54 53 (zeer beperkt bereikbaar)
Communicatie per telefoon is voor ons niet meer effectief. We vragen u alleen gebruik te maken van e-mail.
Toch graag telefonisch maatadvies? Geen probleem! Mail ons dan uw telefoonnummer met het verzoek om maatadvies, zodat wij u kunnen bellen. Overige vragen etc. graag per e-mail.

Bedrijfsgegevens:
Milo Lingerie is onderdeel van Milo Trading
Milo Trading
Westerstraat 7 (boven)
1441 AR Purmerend
Geen bezoekadres zonder afspraak

KvK-nummer: 37113589 (KvK adres: Goudenregenstraat 26, 1441HH Purmerend LET OP: geen post- of bezoekadres)
BTW-Nummer: NL001325647B56

Fequently asked questions

Staat uw vraag misschien hier tussen?

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Als een bestelling eenmaal geplaatst is in de webshop, dan kunt u deze niet meer zelf aanpassen. Mocht u onverhoopt iets willen aanpassen, stuur hiervoor dan zo snel mogelijk een e-mail naar ons met vermelding van het ordernummer. Dan proberen wij of de bestelling nog aangepast kan worden. We proberen altijd zo snel mogelijk overgaan tot het verzenden van uw bestelling. Is de bestelling al ingepakt voor verzending, dan kunnen wij deze helaas niet meer aanpassen. U zult dan een nieuwe bestelling moeten doen, of een artikel retourneren. De kosten van retourneren zijn voor eigen rekening.

Nadat u uw bestelling hebt afgerond, krijgt u automatisch binnen enkele minuten een bevestiging. Heeft u deze na langere tijd nog steeds niet ontvangen? Dat kan komen door:

– mogelijk is het bestelproces niet volledig afgerond. In dit geval is de bestelling ook niet bij ons binnen gekomen.
– mogelijk is het e-mailadres foutief ingevuld.
– mogelijk is de bevestiging in de map voor ‘ongewenste e-mail’/’spam’ terecht gekomen. Dit gebeurt met name bij e-mailadressen van Hotmail. (Dit kan eveneens het geval zijn als wij u achteraf een betaalverzoek sturen)

Doorgaans bezorgt PostNL Pakketpost binnen Nederland en België binnen 1 werkdag na verzending. Voor andere landen is dit meestal 2-3 werkdagen. Dit kunnen zij echter niet garanderen en kan het zijn dat de bezorging vertraging oploopt. Houdt er met drukke periodes zoals vanaf Black Friday eind November t/m na de Kerst rekening mee dat u bestelling langer onderweg kan zijn dan gebruikelijk.
Brievenbuspost binnen Nederland duurt doorgaans 1-3 werkdagen. Voor België is de levertijd van de DPD Parcelletter 2-4 werkdagen en kan in sporadische gevallen zelfs uitlopen tot 10 dagen. Hier hebben wij helaas geen invloed op.

Indien u een bestelling geplaatst en er zijn artikelen bij besteld als “beschikbaar in nabestelling” of pre-order en we verwachten deze artikelen op korte termijn dan zullen wij de bestelling proberen compleet te verzenden en wachten wij tot de andere artikelen bij ons binnen zijn. Indien de levertijd van nabestelde artikelen langer dan 14 dagen betreft dan zullen wij met u overleggen en/of het beschikbare deel als eerste sturen. Er staat een indicatie van de levertijd vermeld bij het artikel. Dit is doorgaans een ruime indicatie en de producten worden meestal sneller geleverd dan de indicatie aangeeft. Toch kan het voorkomen dat de daadwerkelijke levertijd hiervan kan afwijken. Aan de indicatie kunnen helaas geen rechten worden ontleend, omdat wij ook afhankelijk zijn van derde partijen. Wij brengen u altijd nauwgezet op de hoogte van afwijkingen van de gecommuniceerde levertijden en overleggen met u wanneer dit buiten de indicatietermijn valt.

Nog steeds niets ontvangen? Bent u er zeker van dat uw bestelling bij ons is binnengekomen?

Als u een kortingscode van ons heeft ontvangen kunt u deze tijdens de checkout, bij de afrekeningsdetails invullen.
Boven het blok punten sparen, ziet u de volgende tekst: “Heb je een waardebon? Klik hier om je code in te vullen” Klik daarop en vul de code in en daarna op waardebon toepassen.

Op onze website staan Europese maten vermeld.
De conversie voor Franse maten is als volgt: FR 95=EU 80, heeft u een Franse 95D, dan besteld u bij ons een 80D, let op: een uitzondering hierin is het merk Empreinte, zij hanteren een conversie van 10 i.p.v. 15. Heeft u van Empreinte een Franse maat 95D dan besteld u bij ons een 85D.

Contactformulier

De waardering van www.milolingerie.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.5/10 gebaseerd op 2061 reviews.