Veelgestelde vragen
1 Bestellen & betalen
1.1 Moet ik me registreren voor ik kan bestellen?
Nee, u kunt ook als ‘gast’ bestellen. Voordelen van registratie zijn:
– u hoeft maar één keer uw gegevens in te vullen, voor een volgende bestelling hoeft u alleen maar in te loggen.
– u kunt uw vorige bestellingen terugzien.
1.2 Ik heb al een account maar ik ben mijn wachtwoord vergeten. Kan ik een nieuwe aanmaken?
Klik op ‘Wachtwoord vergeten’. U vult uw e-mailadres in en krijgt vervolgens een e-mail waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.
1.3 Hoe plaats ik een bestelling?
Stap 1: artikelen toevoegen
Plaats de gewenste artikel(en) in de winkelmand.
Let op! Artikelen in de winkelmand zijn niet gereserveerd. Pas wanneer u uw bestelling heeft betaald worden de artikelen gereserveerd. Heeft u gekozen voor bankoverschrijving bij het afronden van uw bestelling? Dan zijn de bestelde artikelen ook gereserveerd.
Stap 2: winkelmand
- Kies hier de gewenste betaalmethode en het land van bestellen (dit staat automatisch op Nederland). Binnen Nederland kunt u ook kiezen voor aangetekend of er voor kiezen om uw bestelling af te halen. Dit kan echter alleen op afspraak.
- Heeft u een of kortingscode van ons ontvangen? Die kunt u hier verzilveren.
- Heeft u nog opmerkingen of verzoeken? Dan kunt u die hier aangeven.
- Alle artikelen in uw winkelmand nagekeken? Klik op bestelling afonden om uw gegevens in te vullen.
Stap 3: klant
Kies of u als gast de bestelling wilt afronden of een account wilt aanmaken. Indien u een account heeft kunt u hier inloggen.
Stap 4: gegevens
Vul hier uw gegevens in. Bent u ingelogd met uw account? Dan zijn deze al voor u ingevuld.
Stap 5: controleren
Check nog een laatste keer of alle gegevens kloppen. Heb je nog opmerkingen of verzoeken? Dan kun je die hier aangeven.
Vergeet niet om het vakje aan te vinken, hiermee ga je akkoord met de Algemene voorwaarden. Anders kan er niet besteld worden.
Stap 6: betalen
U wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving (indien u voor vooraf overmaken heeft gekozen, staan onze bankgegevens op de factuur die u ontvangt in de orderbevestiging).
U ontvangt binnen enkele minuten een automatische bevestiging van uw bestelling.
1.4 Een artikel dat ik wil bestellen is niet op voorraad, maar heeft een levertijd, hoe werkt dat?
Indien u een artikel besteld welke niet op voorraad zijn, maar wel bestelbaar, dan staat wanneer u een keuze maakt uit de variant boven het te kiezen aantal en de knop ‘voeg toe aan winkelwagen’, dat het artikel is uitverkocht en de verwachte levertijd vermeld. Om je een zo reëel mogelijk beeld te geven omtrent de verwachte levertijd van een bestelling, wordt de levertijd per product aangegeven in de winkelwagen en bij het product zelf. Alhoewel wij er alles aan doen om voorraad- en levertijdvermeldingen real-time en zo nauwkeurig mogelijk weer te geven, zijn deze voortdurend aan veranderingen onderhevig. Daarom zijn levertijd- en voorraadvermeldingen altijd indicatief. Dit is doorgaans sneller dan er aangegeven staat, maar helaas soms ook wel eens langer. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.
Van producten die niet op voorraad zijn, kan nooit een exacte levertijd worden aangegeven, omdat wij afhankelijk zijn van onze leveranciers. Bij producten die niet op voorraad zijn, maar wel bestelbaar, wordt altijd een indicatieve verwachte levertijd vermeld. Meestal is deze ruim genomen en zal u het artikel eerder ontvangen dan verwacht. Toch kan het voorkomen dat de daadwerkelijke levertijd hiervan kan afwijken, waarbij een uiterlijke levertermijn van 30 dagen in acht genomen dient te worden.
Wij brengen u altijd nauwgezeet op de hoogte van afwijkingen van de gecommuniceerde levertijden.
1.5 Waarom heb ik geen bevestiging ontvangen van mijn bestelling?
Nadat u uw bestelling hebt afgerond, krijgt u automatisch binnen enkele minuten een bevestiging. Heeft u deze na langere tijd nog steeds niet ontvangen? Dat kan komen door:
– mogelijk is het bestelproces niet volledig afgerond. Indien u gekozen heeft voor Vooraf overmaken of Afhalen, heeft u dan ook de laatste stap “bestelling bevestigen” aangeklikt? In dit geval is de bestelling ook niet bij ons binnen gekomen.
– mogelijk is het e-mailadres foutief ingevuld.
– mogelijk is de bevestiging in de map voor ‘ongewenste e-mail’ terecht gekomen. Dit gebeurt met name bij e-mailadressen van Hotmail.
1.6 Hoe kan ik betalen?
U kunt betalen met:
– Bankoverschrijving
– iDeal
– PayPal
– CreditCard (Visa, MasterCard, Cartes Bancaire, American Express en CartaSi)
– Bancontact (Mister Cash)
– SOFORT banking
– Klarna Achteraf betalen (betaalkosten €1,95, betaaloptie mogelijk bij orders vanaf €15,00)
– Contant of met Pin bij afhalen
1.7 Ik heb al betaald, waarom krijg ik een factuur?
U krijgt altijd een factuur gemaild als bijlage bij de bevestiging van uw bestelling.
Wanneer de betaling niet afgerond is, maar uw bestelling bij ons wel binnen gekomen is als zijnde niet afgerond, dan ontvangt u na overleg met u van ons een betaalverzoek, met daarbij alsnog de factuur van uw bestelling en na betaling zullen wij de status op betaald zetten, zodat u een bevestiging van de order heeft, aangezien u geen orderbevestiging zal ontvangen van de order indien de betaling eerstens niet was afgerond. Een betaalbevestiging krijgt u ook indien u voor de optie Vooraf overmaken heeft gekozen en de betaling bij ons is bijgeschreven. Zodra uw bestelling wordt verzonden ontvangt u een verzendbevestiging.
1.8 Kan ik mijn bestelling aanpassen?
Als een bestelling eenmaal geplaatst is in de webshop, dan kunt u deze niet meer zelf aanpassen. Mocht u onverhoopt iets willen aanpassen, stuur hiervoor dan zo snel mogelijk een e-mail naar ons met vermelding van het ordernummer. Dan proberen wij of de bestelling nog aangepast kan worden. We proberen altijd zo snel mogelijk overgaan tot het verzenden van uw bestelling. Is de bestelling al ingepakt voor verzending, dan kunnen wij deze helaas niet meer aanpassen. U zult dan een nieuwe bestelling moeten doen, of een artikel retourneren. De kosten van retourneren zijn voor eigen rekening.
1.9 Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als een bestelling eenmaal geplaatst is, proberen we uw bestelling zo snel mogelijk verzendklaar te maken, wij verzenden niet op een vast tijdstip, dus het kan zijn dat uw bestelling binnen een uur na uw betaling al verstuurd is. Annuleren is dan niet meer mogelijk. Blijkt u toch een fout te hebben gemaakt tijdens het bestellen, mail dan echt zo snel mogelijk na het plaatsen van de bestelling. Het kan echter zijn dat de bestelling niet meer geannuleerd kan worden. Indien de levertijd van een te bestellen artikel langer is dan aangegeven, zullen wij hier u ook over e-mailen, indien u dan alsnog afziet van de bestelling dan staat u uiteraard vrij om te annuleren.
Wij kunnen de bestelling annuleren als er iets met de betalingswijze niet goed is gegaan of als blijkt dat een artikel onverhoopt toch niet op voorraad blijkt te zijn of de levertijd van een te bestellen artikel bij onze leverancier niet op voorraad is en deze voorlopig ook niet op voorraad zal komen. We zullen u hier dan ook direct over e-mailen.
2 Verzending & bezorging
2.1 Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Bestellingen worden verstuurd ná betaling. Wij streven ernaar deze zoveel mogelijk dezelfde dag nog te verzenden, docht uiterlijk de volgende dag. Is dit op werkdagen voor 16:00 uur, dan versturen wij doorgaans diezelfde werkdag (tenzij anders geïnformeerd). Is dit na 16:00 uur (ma-vr), of in weekeind of feestdagen? Dan versturen wij pas de eerstvolgende werkdag.
2.2 Met welk transportbedrijf wordt mijn bestelling verstuurd en heb ik hier een keuze in?
Ja, u heeft de keuze uit PostNL of UPS.
Standaard verzenden wij uw bestelling via PostNL voor overdaglevering.
U kunt uw bestelling thuis of op een afhaallocatie laten bezorgen. Tegen meertarief kunt uw zending door PostNL in de avonduren thuis laten bezorgen. U kunt ook kiezen om tegen meertarief de bestelling te laten bezorgen door UPS.
2.3 Waarom is mijn bestelling nog niet bezorgd?
Doorgaans bezorgt PostNL binnen Nederland en België binnen 1 werkdag na verzending. Voor andere landen is dit meestal 2-3 werkdagen. Dit kunnen zij echter niet garanderen en kan het zijn dat de bezorging vertraging oploopt. Houdt er met drukke periodes zoals vanaf Black Friday eind November t/m na de Kerst rekening mee dat u bestelling langer onderweg kan zijn dan gebruikelijk. Hier hebben wij jammer genoeg helaas geen invloed op.
UPS bezorgt doorgaans ook binnen 1 werkdag na verzending binnen Nederland, België en Duitsland. Voor andere landen kan dit iets langer zijn tot maximaal 2-3 werkdagen. Zij zijn doorgaans constistenter in de bezorgtermijnen.
Indien u een bestelling geplaatst heeft van een artikel waar een levertermijn op zit, staat een indicatie van de levertijd vermeld bij het artikel en in het winkelmandje. Dit is doorgaans een ruime indicatie en de producten worden meestal sneller geleverd dan de indicatie aangeeft. Toch kan het voorkomen dat de daadwerkelijke levertijd hiervan kan afwijken. Aan de indicatie kunnen helaas geen rechten worden ontleend, omdat wij ook afhankelijk zijn van derde partijen. Wij brengen u altijd nauwgezeet op de hoogte van afwijkingen van de gecommuniceerde levertijden en overleggen met u wanneer dit buiten de indicatietermijn valt.
2.4 Wat zijn de verzendtarieven?
Voor de actuele verzendtarieven verwijzen wij u graag naar onze pagina Verzenden & Afhalen.
2.5 Waarom kan ik niet voor een enveloppe kiezen als verzendoptie?
We hebben er voorgekozen om BH’s alleen nog maar als pakket te verzenden, dit met de reden omdat in het verleden enveloppes nog wel eens zoek zijn geraakt en de artikelen daarvoor te waardevol zijn en veelal niet vervangbaar. Alleen bij een losse slip of artikelen van de accessoires is het mogelijk om als brievenbuspost te verzenden.
2.6 Waarom geen gratis verzenden?
De kosten die gemaakt worden voor het verzenden van uw bestelling moeten op de een of andere manier betaald worden. PostNL en UPS doen dit immers niet gratis. Daarnaast zijn er ook nog de kosten voor het verpakkingsmateriaal, de verzekering, transactiekosten voor betalingsverkeer enz, enz.
De webwinkels die gratis verzenden aanbieden, berekenen deze kosten door in de verkoopprijs van de producten. Wij kunnen onze producten ook allemaal net iets duurder maken en daarmee doen alsof we geen verzendkosten rekenen, zoals gebeurt bij vooral de grotere online webwinkels.
Dit vinden wij echter niet eerlijk. Op deze manier worden namelijk onder andere klanten die grotere bestellingen plaatsen gestraft, doordat er aan hen op zo’n manier eigenlijk te veel verzendkosten worden berekend.
Webwinkels die geen verzendkosten rekenen, verdienen dus zonder dat u het door heeft op de “gratis verzending”. Wij houden de kosten liever open en eerlijk, gewoon zoals ze zijn!
3 Informatie over BH’s en Badmode
3.1 Welke bh’s zijn er in mijn maat?
Via de knop zoeken op maat kunt u in uw maat zoeken. U klopt op uw cupmaat en vervolgens uw omvangsmaat. Zo krijgt u een overzicht van elle beschikbare bh’s in uw maat. Bij sommige maten kan het voorkomen dat er resultaten naar voren komen, waar u maat toch nier meer van op voorraad is, omdat we dit handmatig moeten aanpassen, kan het wel eens voorkomen dat dit nog niet verwerkt is na een bestelling.
Op onze website staan Europese maten vermeld.
De conversie voor Engelse maten is als volgt: 70=32, 75=34, 80=36, 85=38 etc.
De conversie voor Franse maten is als volgt: 70=85m 75=90, 80=95 etc. een uizondering hierin is het merk Empreinte, zij handeren een conversie van 10 i.p.v. 15. Empreinte: EU70=FR80, EU75=FR85 etc.
3.2 Welke maat heb ik nodig?
Het dragen van de juiste BH-maat is erg belangrijk. Wij werken zelf liever niet met een maattabel, omdat deze echter alleen een globale schatting geeft over de maat, maar zelden of nooit de exacte maat weergeeft. Vaak komt u met opmeten op een heel andere maat uit dan u daadwerkelijk heeft. Dit omdat het meten van uw BH maat eigenlijk alleen nauwkeurig kan worden vastgesteld bij het dragen van een goedpassende BH en op zeer nauwkeurige wijze gemeten moet worden. Ook kan uw maat verschillen per merk, model of soort BH. Er kan dus een grove schatting worden gemaakt welke maat u nodig zou hebben bij opmeten, maar met het doorpassen van de BH’s komt u meestal pas tot de exacte maat. Het belangrijkste is dat u een bh heeft die goed aansluit. Als een bh niet goed is afgestemd op uw lichaam, zal deze niet goed aanvoelen. De meest voorkomende fout is het dragen van een te grote omvangsmaat. Voor informatie of advies over de pasvorm van een bepaald merk of model, kunt u te allen tijde gerust contact met ons opnemen.
Wenst u gebruik te maken van een maattabel, dan vindt u hieronder een instructie en de tabel.
Een cupmaat is opgebouwd uit een cijfer voor de omvangsmaat (bijvoorbeeld 75) en een letter voor de cupmaat (bijvoorbeeld D). Omvangsmaat en cupmaat vormen samen uw BH-maat. Het cijfer staat voor de onderwijdte in centimeters. De cupmaat bepaald u door uw bovenwijdte op te meten.
Enkele tips voordat u gaat meten:
- Meet altijd met BH aan. Bij voorkeur zonder shirt, blouse, etc.
- Ga met het meten voor de spiegel staan, zodat u goed ziet wat u doet.
- Zorg dat u het meetlint goed horizontaal houdt, dus op een rechte lijn, en niet op uw rug lager houdt dan voor. Wanneer dit niet zelf lukt, vraag dan iemand anders om te helpen met meten.
Voor het bepalen van uw BH-maat gaat u als volgt te werk:
Onderwijdte:
Start met het meten van de onderwijdte met een centimeter. De onderwijdte meet u onder uw borsten tegen de borstaanzet aan. | Zorg ervoor dat u strak genoeg meet tot aan een normale uitademing. De band van de BH is elastisch en die van de centimeter niet. Het getal dat het meetlint aangeeft is de omvangsmaat. | Op de omvangsmaat zit een tolerantie van ongeveer 2,5-3 cm. Meet u 72 cm dan is uw omvangsmaat 70. Meet u 88 cm dan is uw omvangsmaat 85. |
Bovenwijdte:
Ook de bovenwijdte meet u met een centimeter. Deze meet u op het volste deel van uw borsten, ter hoogte van de tepels. | Het is belangrijk dat u de centimeter niet te strak en op dezelfde hoogte houdt. | Wanneer u nog vragen hebt over het bepalen van uw BH-maat kunt u natuurlijk te allen tijde contact met ons opnemen. Wij helpen u graag! Met deze gegevens kunt u nu in de onderstaande maattabel uw BH-maat opzoeken. |
Past de door u bestelde BH toch niet en weet u niet waar het aan ligt? Dan adviseren we om even contact met ons op te nemen zodat we samen kunnen kijken welke maat en/of model voor u geschikt is.
Maatvoering broekjes
Wij werken op onze site met confectiematen, weet u niet precties welke confectiemaat u heeft omdat u gewend bent aan een maat omschreven als M of XL? In de onderstaande maattabel ziet u welke maat bij welke confectiemaat hoort. Houd er rekening mee dat de maten per merk en zelfs soms per serie of soort broekje iets kunnen verschillen in grootte. Indien het broekje ons inziens ruim of klein valt, dan vermelden wij dit bij het product.
3.3 Een product is niet op voorraad, kan het voor mij besteld worden?
In een aantal gevallen is het mogelijk om voor u een artikel te bestellen bij onze leverancier. Dit geldt voor de merken Viania en Kollé Serré. De reguliere maten en kleuren van deze merken worden met enige regelmaat aangevuld. Indien het product dat u graag wilt niet tussen de voorraad staat, neem hiervoor dan gerust contact met ons op, om te vragen naar de mogelijkheden. Voor de overige merken geldt OP=OP, dit omdat het zeer scherp afgeprijsde artikelen zijn. Tenzij het product toevallig weer bij een nieuwe levering zit. Maar dit gebeurd echter zelden.
3.4 Ik wil graag een compleet setje, waar vind ik deze?
Indien u bij de BH die u graag wilt bestellen een bijpassend broekje wenst, dan staat onder de BH bij “klanten kochten ook”, de bijpassende broekjes aangegeven. Indien aanwezig, verschijnt dit ook in een pop-up zodra u de BH aan uw winkelmandje toevoegd. Dit kan soms beperkt zijn, of uw maat is reeds uitverkocht. Soms hebben wij helaas geen bijpassende slips (meer) bij de BH’s en kunnen wij u dus geen compleet setje aanbieden. De meeste artikelen die wij aanbieden zijn dan ook in zeer gereduceerde prijzen, ten opzichte van de winkel of concullega’s.
3.5 Hoe kan ik het beste mijn BH met beugel wassen?
Na maximaal 3 dagen dragen, wast u het best uw BH. Elastische vezels rekken uit onder invloed van lichaamswarmte, transpiratie en huidschilfers. Het is dus beter om regelmatig correct te wassen, zodat de elasticiteit van de vezel kan herstellen. Door te wassen herstelt het rugpand zich en sluit hij weer mooi aan. Het hangt ook af van vrouw tot vrouw. Sommige vrouwen zweten nu eenmaal sneller dan andere, waardoor de kledij en dus ook lingerie sneller toe zal zijn aan een wasbeurt.
Het beste is en blijft nog steeds met de hand te wassen. Het delicate kant kan dan niet beschadigen, uw beugel zal dan niet zo snel breken of door de stof heen prikken. Een beugel is en blijft gevaarlijk in een wasmachine, maar met een beetje voorzichtigheid kunt u het redelijk veilig doen met een speciaal programma bij maximaal 30°.
Zorg er altijd voor dat u een waszakje speciaal voor lingerie gebruikt en dat dat waszakje niet kapot is! De BH mag niet teveel bewegen tijdens de was, anders kan de beugel breken, de stiknaad kapotmaken, naar buiten komen en zo de BH en bovendien uw kostbare wastrommel beschadigen. Dus:
- respecteer de kleuren, geen lichte met donkere was combineren, wit bij wit
- niet te veel wasmiddel
- geen wasverzachter, dit zorgt ervoor dat elastiek kan gaan lubberen
- was op een lage temperatuur
- zorg ervoor dat de sluiting van de BH dicht is
- vouw de BH dubbel
- doe het liefst 1 BH tegelijkertijd in het waszakje
- stop het waszakje tussen de andere was, maar doe de trommel niet overvol.
- luchtdrogen, dus niet in de wasdroger
Gewatteerde (voorgevormde) BH’s kunt u het beste helemaal niet in de wasmachine wassen, maar altijd op de hand. Dit omdat het materiaal anders kan gaan bobbelen of deuken en niet meer goed in vorm komt, met onherstelbare schade. Ook het opbergen van voorgevormde BH’s kunt u het beste doen door ze niet in elkaar te vouwen, dit veroorzaakt het zelfde effect en dat zou zo zonde zijn van bijvoorbeeld het gladde effect onder een strak t-shirt. Wel kunt u de cups in een draaien, maar niet in elkaar deuken (een cup binnenste buiten duwen). Of de bh’s stapelen, kan natuurlijk ook.
3.6 Hoe zorg ik het beste voor mijn badpak/bikini?
Meteen uitspoelen als u thuis komt! Badmode is altijd problematisch, hoe voorzichtig je er ook mee omgaat! Zout water, chloorwater maar ook zweet zijn erg schadelijk voor een badpak/bikini. Wij adviseren om het bakpak/bikini altijd in een sopje te wassen en niet enkel in kraanwater uitspoelen. Dit heeft geen enkel nut omdat met kraanwater het chloor niet afgebroken wordt.
- Wacht niet tot u ‘s-avonds thuis bent, maar spoel u direct nadat u uit het zwembad of de zee komt met zoet water af.
- Laat het badpak liefst drogen voordat u het mee naar huis neemt. Vervoer het in ieder geval niet in een afgesloten plastic zak. Een badpak droogt in het algemeen snel. Laat het niet in de zon of op de verwarming drogen. Gebruik ook geen droger. Zon en verwarming zorgen er voor dat de elastomeer in een badpak zwakker wordt.
- Met een wasmiddel zonder wasverzachter in een mild sopje het badpak wassen. Wasverzachter zorgt er voor dat het elastiek uit gaat lubberen. Gebruik geen shampoo, want dit is agressiever dan u denkt.
- In veel (zonnebrand)crèmes zitten stoffen die het materiaal van een badpak aan kunnen tasten. Zorg er daarom voor om u zorgvuldig in te smeren en te vermijden dat de cremes op uw bakpak komen.
- Let op met beton, stenen, andere scherpe voorwerpen en glijbanen. Deze materialen kunnen er voor zorgen dat de stof van het badpak opruwt. Ook zand kan voor beschadigingen zorgen, bij lichtere kleuren kan dit zelfs voor blijvende zandspikkels zorgen.
3.7 Wat is de levensduur van lingerie en badmode?
Zelfs kwaliteit verslijt. Hoe goed de kwaliteit van lingerie ook is, alle materialen zullen na verloop van tijd losser worden, wat betekent dat de goede pasvorm en steun geleidelijk zullen verminderen. Hogere kwaliteit verlengd uiteraard de levensduur. Hoe meer beha’s, hoe vaker u afwisselt, hoe langer deze zullen meegaan. Dit is uiteraard een grotere investering, maar hierdoor verlengt de levensduur van uw lingerie. Onderhoud van uw lingerie is cruciaal: Het draait niet enkel om het uitzicht, maar ook om een goede fit (= het goedzitten van de BH, een beha afgestemd op uw lichaam en uw maat).
Er is eigenlijk geen enkele stof bestand tegen chloor, waardoor na loop van tijd de stof van de badmode steeds dunner wordt en kleuren kunnen vervagen. Hogere kwaliteit verlengd uiteraard de levensduur, maar helaas is er nog geen chloorresistente stof uitgevonden. Alles slijt na verloop van tijd. maar voor alles geldt des te zuigiger en zorgvuldiger u met uw spullen omgaat, des te langer heeft u er plezier van.
3.8 Wanneer is mijn BH versleten of past hij niet (meer)?
Blijft uw BH niet meer op zijn plaats zitten, verschuift hij te veel? Of komt de BH zelfs mee omhoog als u uw armen optilt? Uw rugpand is waarschijnlijk te los geworden, door het veel dragen en is versleten. Hierdoor steunt hij niet genoeg meer en is hij aan vervanging toe. BH net nieuw? En kan niet meer strakker gezet worden? Dan heeft u een te grote omvangsmaat gekocht.
U borsten kunnen zijn veranderd. Door meer of minder te sporten, na een zwangerschap, dieet of extra kilootjes. In onze borsten zit vetweefsel, wat in hoeveelheid kan wisselen en verandering kan veroorzaken. Uw lichaam verandert van vorm en omtrek, ongeacht of je verzwaard bent of niet. Hierdoor kan uw maat veranderen.
De huid blijft niet zo strak als we beetje ouder worden, ze zakt een beetje meer door. De borsten zakken een beetje, opzij of naar omlaag. Een ander snit van beha, en of maat kan ervoor zorgen dat de borst toch nog mooi gelift wordt.
Een versleten BH dragen geeft u een vervelend gevoel. Bij het passen van nieuwe lingerie is het verschil onmiddellijk voelbaar. Als u lange tijd een te ruime omvangsmaat heeft gedragen, kan dit zelfs in het begin even wennen zijn.
4 Informatie over onze merken
4.1 Het merk Empreinte wordt erg goedkoop op de webshop aangeboden, is het wel het echte merk?
Door de prijzen die wij voor Empreinte hanteren roept dit soms twijfels op bij klanten. Eens in de zoveel tijd krijgen we de vraag of we geen we wel de échte verkopen. Het antwoord daarop is pertinent “jazeker”. Door overstock van de leverancier/winkels en uitlopende modellen/kleuren, kunnen wij ze voor zeer gereduceerde prijzen aanbieden. We willen de klanten voor een zo leuk mogelijke prijs een goed merk kunnen bieden. Het merk is een hogere prijs zeker waard, maar we hebben gekozen om liever sneller te verkopen, dan langzamer met hogere winsten. In de toekomst zullen onze prijzen mogelijk ook wat hoger in gezet moet worden door toenemende kosten en hogere inkoopsprijzen. Maar ons streven is om voor een zo eerlijk mogelijk en leuke prijs dit merk aan te blijven bieden.
4.2 Wanneer komt er weer nieuwe collectie binnen van Empreinte?
Het is voor ons altijd weer een verassing wat we aangeboden krijgen van dit merk en hebben geen vaste momenten waarop dit binnenkomt. In principe het hele jaar door komen er diverse soorten binnen, maar echt de grotere aanwas komt vanaf het voorjaar en najaar (mei en oktober). Meldt u zich gerust aan voor onze nieuwsbrief en houdt de site af en toe in de gaten. Heeft u een specifieke wens qua model en maat? U kunt ons altijd even mailen, dat wij u op een zogenaamde verlanglijst plaatsen. Dat mocht er wat binnen komen in uw gewenste model en maat wij u kunnen mailen, nog voor het op de webshop geplaatst wordt.
4.3 Vragen over andere merken?
Neem gerust contact met ons op via ons contactformulier of mail naar info@milolingerie.nl
5 Contact
5.1 Waar kan ik een klacht indienen?
Mocht u een klacht hebben over een artikel wat u bij ons gekocht heeft of niet tevreden zijn over onze dienstverlening of iets anders, neem dan alstublieft zo spoedig mogelijk eerst contact met ons op alvorens u een negatieve recensie plaatst, zodat wij de kans krijgen om het probleem met u op te lossen. Wij streven er naar altijd tot een gepaste oplossing te komen. Wij zijn altijd bereid de klant in alle redelijkheid en binnen onze voorwaarden proberen te helpen. U kunt te allen tijde contact met ons opnemen via ons e-mailadres of via ons contactformulier. Omschrijf uw klacht of probleem en vermeld alstublieft uw naam en ordernummer.
Ons motto: “Vriendelijkheid is nooit verspild en maakt altijd een verschil.”
5.2 Wanneer krijg ik antwoord op mijn e-mail?
Berichten via het contactformulier of e-mails aan info@milolingerie.nl worden vrijwel altijd binnen 24 uur beantwoord.
Heeft u na twee werkdagen nog niets van ons gehoord, kijk dan even in je map ‘ongewenste e-mail’. Zit daar ook geen reactie tussen? Dan kunt u het beste nog een keer e-mailen, wellicht is er iets niet goed gegaan.
5.3 Kan ik ook telefonisch contact opnemen?
Wilt u liever eerst telefonisch contact of advies alvorens u besteld? Dat is geen enkel probleem. Maar omdat wij geen groot bedrijf zijn, zijn wij heel druk met het verwerken van bestellingen, productfoto’s maken, voorraadbeheer, de site up-to-date houden etc. Hierom handelen wij vragen het liefst per e-mail af, wilt u toch liever bellen, dan kunt u ons telefonisch bereiken van maandag t/m vrijdag (uitzonderd feestdagen) tussen 12:00 en 17:00 op telefoonnummer: 0299-845453 (note: dit is tevens onze privé telefoon, er zal dus niet altijd met bedrijfsnaam worden opgenomen) Telefonische acquisitie wordt niet op prijs gesteld.
5.4 Andere vragen?
Neem gerust contact met ons op via ons contactformulier of mail naar info@milolingerie.nl