Klachtafhandeling
Ik ben niet tevreden, hoe nu verder?
Mocht u een klacht hebben over een artikel wat u bij ons gekocht heeft of niet tevreden zijn over onze dienstverlening of iets anders, neem dan alstublieft zo spoedig mogelijk eerst contact met ons op alvorens u een negatieve recensie plaatst, zodat wij de kans krijgen om het probleem met u op te lossen. Wij streven er naar altijd tot een gepaste oplossing te komen. Wij zijn altijd bereid de klant in alle redelijkheid en binnen onze voorwaarden proberen te helpen.
Ons motto: “Vriendelijkheid is nooit verspild en maakt altijd een verschil.”
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@milolingerie.nl. We zullen uw klacht binnen een week beantwoorden, heeft uw klacht langer de tijd nodig, zullen wij dit met uw communiceren. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”