Klachtafhandeling

Ik ben niet tevreden, hoe nu verder?

Mocht u een klacht hebben over een artikel wat u bij ons gekocht heeft of niet tevreden zijn over onze dienstverlening of iets anders, neem dan alstublieft zo spoedig mogelijk eerst contact met ons op alvorens u een negatieve recensie plaatst, zodat wij de kans krijgen om het probleem met u op te lossen. Wij streven er naar altijd tot een gepaste oplossing te komen. Wij zijn altijd bereid de klant in alle redelijkheid en binnen onze voorwaarden proberen te helpen.

Ons motto: “Vriendelijkheid is nooit verspild en maakt altijd een verschil.”

U kunt te allen tijde contact met ons opnemen via ons e-mailadres of via ons contactformulier. Omschrijf uw klacht of probleem en vermeld alstublieft uw naam en ordernummer.  Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. We nemen binnen een week contact met u op over de verdere afhandeling van de klacht. Mocht uw klacht meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”